Tuesday, January 23, 2007

Are Polyps In Bladder Always Malignant

Seite 16

terrorist regime of Paul Schaefer, reduce the suffering in that we try this reduction system Reconstruction, it is aimed our effort. That is why we are here together in Germany to a community of interest, so stop the individual battles that never at any positive results have led. But the knowledge of the things I have seen leads me to today to help people, because I encourage in my imagination simply can not imagine the suffering these people in the last 20 years has been done in detail.

I would again like to point out that following this meeting at 14.30 clock in the restaurant held a press conference Tulpenfeld this organization.

bird Chairman: I am committed a nearly unforgivable mistake. Today we have a keen interest of ladies and gentlemen of the media reported. May I welcome you all warmly and hope that you welcome me this late verzeihen.

Baar : Aus meinen Kenntnissen und auf Grund meiner persönlichen Erlebnisse kann ich die Frage, ob sich deutsche Staatsangehörige unfreiwillig und unter menschenrechtsverletzenden Bedingungen in der Colonia Dignidad befinden, nur mit Ja beantworten. Bevor ich dieses Ja im einzelnen begründe und Ihre Fragen, soweit es mir möglich ist, beantworte, erlauben Sie mir bitte ein kurzes persönliches Wort.

Ich bin Ihrer Einladung heute sehr bewußt gefolgt, obwohl ich natürlich nicht nur ein Zeuge bin, sondern mich inzwischen als erheblich mitschuldig empfinde. Während meines Gemeindedienstes als Prediger entstanden durch meine Tätigkeit Spaltungen in den Gemeinden und Trennungen in Familien und Ehen

( Vors. Vogel : In der Bundesrepublik?)

- in der Bundesrepublik -, die sehr verheerende Folgen hatten.

0 comments:

Post a Comment